Site Overlay

Gra od niezależnych twórców – PixBoy

Skąd wziął się pomysł na taką grę?

Wychowaliśmy się na platformówkach, dlatego nasz sentyment do tego typu gier nie jest niczym zaskakującym. Już od jakiegoś czasu zastanawialiśmy się nad stworzeniem platformówki, a kiedy pojawiły się od naszego grafika pierwsze propozycje stylu retro (jak ze starej Nokii) od razu wiedzieliśmy, że to jest to i wzięliśmy się do pracy. Potem poszło to takim pędem, że chcieliśmy dodawać coraz więcej i więcej rzeczy, i w taki sposób zaczęły się kształtować kolejne światy i przeciwnicy w Pixboy’u.

Czy w grze pojawi się jakaś fabuła?

W naszej grze jest fabuła, ale prosta. Głównie skupiliśmy się na oddaniu dobrych mechanik gry i stworzeniu ciekawych poziomów, a także na zachowaniu retro stylu, by gracz poczuł się jak w latach 90-tych.

Co do fabuły – nasz bohater jest cukiernikiem, który stworzył arcydzieło – piękny tort, który nagle zniknął. Okazuje się, że wredne psy go ukradły, dlatego zdenerwowany cukiernik wyrzuca swój fartuch i rusza w pogoń za złodziejami. Nie ukrywamy, że jest to sparodiowana wersja doskonale znanej każdemu fabuły ratowania księżniczki.

Jak długo pracujecie nad grą?

Nad grą aktualnie pracujemy rok. Czas jest wydłużony z tego względu, że mamy swoje stałe prace, a gra powstaje popołudniami i w weekendy.

Jakie planujecie kanały dystrybucji dla swojej gry?

Mamy portowanie na urządzenia mobilne oraz na PC, i planujemy wydać na wszystkie z nich. Możliwe, że najpierw skupimy się na Nintendo Switchu, ponieważ gra klimatem pasuje na tę platformę oraz bardzo dużo ludzi polecało nam ją jako pierwszą.

A co myślicie o platformach takich jak Steam?

Tak, zdecydowanie tam też planujemy wydać grę. Dodatkowo, będziemy wspierać zarówno klawiaturę jak i joystick.

Jaką przewidujecie cenę za swoją grę?

Szczerze mówiąc, nie myśleliśmy jeszcze o jakiejś konkretnej cenie. Przed nami jeszcze trochę do dokończenia i pewnie wtedy nad tym bardziej się zastanowimy. Gra  jest w miarę prosta, więc cena nie będzie zbyt wysoka, raczej adekwatna do prostoty gry.

Na kiedy planujecie premierę gry?

Idealnie byłoby na koniec tego roku [2019r.], jednak bardziej realnym terminem jest pierwszy kwartał kolejnego roku.

Strony, gdzie możecie znaleźć autorów oraz zobaczyć gotową grę

https://www.facebook.com/GamePixboy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.